smlm aku & mak aku risau sgt sbb kucing aku puteh x balik2..jenuh la memanggil x balik2MySpace..punya la sedih aku..rasa nk menangis pun de..MySpace..korg nk tau cik puteh tu de kat mana?
korg nmpk x yg dlm pastik tu.MySpace.rupa2nya dia tido dlm pastik isi suar jean adik aku..punya syok dia tdo smpai buat x dengo aku panggil..adeii..MySpace

5 bebelan:

damaiinx berkata...

salam..
azah..
best,nyer
siputih..
mlepek kat cituh..
kat,luar..ujan kot
he3...

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

salam damaiinx..ujan ke x mmg cm tu la cik puteh kita ni..tdo x hengat dunia..hehehehe..

ummu Masyitah berkata...

salam Azah,
cek puteh ni buatkan risau jer ...

nabilah_2908 berkata...

myb selesa sngt tido ats jeans tu...hehehe..tu yg smpai org pnggil tak dgr...haih mcm2.. :)

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

salam ummu Masyitah..sedapnye nama tula ummu..

salam nabilah..he3 puteh mmg cm tu..suka tdo ceruk2..he3





AwArD