Adeii..dah lama x update blog..ntah kenapa de rasa keboringan tahap gaban.MySpace.kepala otak kering nk pk pe nk entry kat blog.MySpace.utk hilang boring aku taip la kertas keje jkkk..adeii tgk tulisan ketua kg pun aku dh berpino2 mata aku.MySpace.mengalahkan s/u syarikat beso je aku rasa padahal s/u JKKK je..hu3..lantak la janji aku buat keje aku..MySpacefor information kat korg sok aku cuti..yehaaaa.MySpace.sbb aku nk g umah kezen aku Sharifah Mahani bertunang..nnt aku letak pic pertunangan kezen aku tu ek.MySpace.k la nk siapkan kertas keje tu.MySpace..papai..MySpace

3 bebelan:

damaiinx berkata...

salam..
azah..
hai...bosan ek

ohang kata...
bosan neh nnak gemuk...
wahahaha.....

nabilah_2908 berkata...

patut la tak nmpk azah ari ni...hehehe..:)

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

damaiinx:salam damaiinx..xyh tggu bosan..dh mmg gemuk pun sy nih..hu3..

nabilah : hu3..





AwArD