Aku bukan nk story sal poligami @ story sal madu lebah..aku cuma nk story gurauan aku dgn teman2 aku..he3..citenye begini..aku ckup malas nk menjawab beberapa soklan teman2 aku..MySpace
nk tau pe dorg tnya?

'' ko bila nk kawin zah?''
'' jgn lambat2 usia kita ni makin lanjut''
pastu
bla..bla..bla..membebel lak minah ni..adeii..mengalahkan mak aku lak..MySpace
so aku pk cmne nk bg dia x tnya soklan tu lg..MySpace
ting!!!!!aku dpt 1 idea..hu3..MySpace
cm biasa bila ym dia tnya lg soklan tu lg..
ok aku dh ready nk jwb..
korg nk tau pe aku jwb..

'' aku jd madu ko leh x?''

Amik ko terkelu lidah ko..sejak aku ckp cm tu dia x tnya dh soklan2 tu..wakakaka..MySpace

3 bebelan:

nabilah_2908 berkata...

hahaha....sngt2 bernas jawapan azah tu...hehehe... baru dia rasa... ;)

dmx berkata...

salam..
azah..

yer..ker
aduss..
berani..nyer

jadik..tol2
bru...biru
...he3

Princess Azah berkata...

nabilah:-hu3..

damaiinx:-hnya soklan itu je bisa buat mereka terdiam..hu3..







AwArD