Baru2 ni aku dilantik jd setiausaha JKKK kg aku..adeii.MySpace.aku cukup malas nk menulis2 ni..yela biasa taip2 je.MySpace.bila dh lama x menulis tangan dh tahap keras berdengkang.MySpace.mmg dorg suka aku jd s/u ni x tau sal pe..nk kata aku ni de ketokohan jd s/u ..hmmm tahap mim alif lam sin mmg terlalu tebal.MySpace.hu3..yela klu dh pikul tgjwb s/u ni amanah tgjwb ni bertambah la kn..dgn koje lg..tp xpela dh org nk kita jd s/u kan so sahut je cbaran tu wlaupn dlm hati..alahai knp aku lak kna jd s/u?MySpaceso pasni bertambah la kebizian aku ckit.MySpace.lebih2 skrg ni JKKK kwsan aku ni tgh nk naik sbb ganti DUN kan..maleh la ni cite sal2 politik2 ni lebih2 kat cni kn.so fhm2 je la kwsan aku ni panas skit sblm ni pasal DUN ni..so off the record je la ek.MySpace.k la nk start wat minit mesyuarat ni..papai..MySpace

4 bebelan:

Putra Al-Maliki berkata...

tahniah kak azah.. dh jadi s/u jkkk yer.. t/jawab dh semakin berat tue.. semoga dapat jalankan t/jawab dgn adil n saksama yer..hehe

nabilah_2908 berkata...

hrumm...tul tu kan...if dh lama tak menulis...tngn jd keras...tulisan yg dulu org dok puji2 cantik...buruk jadi nyer..hehehe.. :)

well..selmt menjalankan tugas... ;)

damaiinx berkata...

salam..
azah..

wah...dah,semakin maju..nmpk he3
selamat btugas....
amanahkan..

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

Putra Al-Maliki:-time kasih..a..ah makin berat..

nabilah:-tulapsal dh keras benar tangan ni nk menulis.time kasih nabilah..:-)

damaiinx:-Alahmdullillah..x la maju sgt s/u jkkk kg je..he3..





AwArD