Dalam cite dongeng org putih klu berbohong hidung akan bertambah pjg..agaknye klu ianya terjadi mesti ramai manusia kat bumi ni hidung dia pjg2 cm dlm pic ni..

Td aku melawat blog nabilah..entry nabilah berkisar pasal kwnnye di tipu oleh bfnye..kes2 cmni bukan luarbiasa dh..sabo je la..so pasni kna berhati2..hati manusia ni mmg mudah berubah2..kita xtau pe yg tersirat di hati..walaupun kita kenal seseorg tu lama belum tentu kita betul2 memahami seseorg itu.
sekarang ni aku mengalami 1 fobia..iaitu susah nk mempercayai org..knp ye?pengalaman lalu byk mengajar aku utk berhati2 utk mengenali seseorg.kdg2 bila dh cmni aku akan sentiasa was2 dgn org..x kira siapa pun..sbb tu la aku ni xde bf..wlupn aku de kwn lelaki tp aku masih x mempercayai dia..org yg meluahkan syg belum tentu syg betul2..myb cuma luahan tp didlm hati xde pe2 pn..bg aku jodoh & pertemuan tu Allah tentukan..aku xnk mengharap pe2 pada manusia kerana manusia sering x menepati janji..berharaplah kepada Allah kerana Allah sentiasa disamping kita..

4 bebelan:

nabilah_2908 berkata...

hrumm...betul tu...sometimes..perkara2 ni buatkn sy lemas..rimas..
kan besh if ade alat mcm fon ke..yg leh detect org tu menipu or tak..aman hidup..hehe.. :)

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

nabilah:-klu de alat cam tu sy pn nk beli..hu3..

damaiinx berkata...

waa..mak ai
tol..ker
hu3..

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

damaiinx:-pe yg betui ni dmx..





AwArD