Agak lama aku x berblogging..cuti beraya..hu3..ni pun masih sengal2 lg nk masuk keje sbb lama sgt rasanye cuti raya..adeii..


ni masa di pagi raya.rutin di pagi raya sedara mara aku serbu rumah aku dulu..lepas solat sunat raya depa serang rumah aku..so pagi aku mmg bz gila menyiapkan hidangan juadah2..
menu pagi raya simple je..aku buat laksa,rendang ayam & masak merah daging..lemang lak ayah ndak aku buatkan..lepas mkn kitorg sume pg beraya rumah opah sedara aku kat felda sg behrang..

pastu g umah ayah ndak lak..tgk mamat yg dh beransur pulih..klu korg klik kat pic ni korg nmpk bulatan putih..cm tu la keadaan mamat skrg..dia kna simen dr kepala hingga ke pinggang.. Alhamdullillah doa aku nk mamat menyambut raya bersama2 kami termakbul..

hari raya kedua kami berkumpul ramai2..gotong royong buat juadah mkn sama2..ayah ndak sponsor sekor kambing utk dibuat kari

& ikan bakar..raya ke 3 aku x kemana2..

raya ke 4 acik aku ajak jenjalan ke kl..so kitorg g umah ana di ampang..mahathir adik aku x sabo nk g swimming pool..dh la paneh terik..adoi..x sanggup aku..lepas tu g umah maksu..sorry aku leh terlupa nk snip pic kat rumah maksu..mkn tengahri kat umah maksu..lepak2 jap kat umah maksu..

mlm tu kitorg g the mines..time raya kedai2 mkn kat kl x byk yg buka..yg de kedai mamak je..so terpksa cr restoran dlm the mines..mkn kat chicken rice shop..


mahathir & danish..mahathir kata dia nk bwk balik ikan batu tu...hu3..

bg ikan keli mkn..beso ikan keli kat cni..

sabtu pas beraya umah ayah chu lak..

6 bebelan:

Mr Swat berkata...

umah ayah chu tu .. nanti raye tahun depan tmbh kusi tau... cian ade yang kene tenggong lak... huhuhuhu

damaiinx berkata...

hai,azah...;)
beraya sakan...yek
mcm kenduri beso....

sumer,ade...bestnyer
rugi tol...x braya kat sana...

oky..azah,salam raya...
4u n fimilie...

mummy roshie berkata...

wah..!!meriahnye raya anda...
apsal raja punye blog takde dlm list mummy..huhuhuh..patut la biler update story baru mummy tak tau...kena block ker??huhuhuhuhu

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

Mr Swat:-ha3..tu la..nnt sy akan bawa usul Mr Swat kat ayah chu..hu3..

damaiinx:-Alhamdulillah..meriah gak..dh ramai mmg cam kenduri la..he3..

mummy roshie:-Alhamdullillah mummy..yeke mummy..xkn kena block kot..adeii..

nabilah_2908 berkata...

wah...seronoknyer...
sy...raya tahun ni...erm...tak bape besh la pulak..huhu... :)

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

salam nabilah..Alhamdullillah biasa je..





AwArD